Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
 Eesti  Русский  English
Müraisolatsiooni praktika

Kuidas me teeme müraisolatsiooni

Kahjuks kipuvad paljud autodetailid vibreerima ja seetõttu on nad täiendavateks müra allikateks. Seda probleemi saab leevendada mürasummutus materjlide abil. Mürasummutuse tulemusena suureneb tunduvalt teie auto kasutusmugavus.

Müraisoleerimisel üritame me leida parima materjalikombinatsiooni (hind – kaal - tulemus). Meie ülesanne on saavutada maksimaalne efektiivsus autokaalu mõõduka suurenemise ja taskukohase tööhinnaga.

Iga pдeva“ sõidukitele kombineerime hinnalt ja kaalult erinevaid vibrosummutajaid. Kõige „vastutusrikkad“ kohad (rattakoopad, põrand eespool, kapott) katame maksimaalselt efektiivse, kuid samal ajal kõige raskema ja kallima materjaliga Silent Coat Extra. Kõik muud metallpinnad (katus, pakiruum, uksed, esi- ja tagatiivad) katame kergema materjaliga Silent Coat.

Vibrosummutajale paigaldatakse kindlasti müraisolaator või mürasummutaja. Juhul, kui kliendi nõudmised on kõrgemad, kasutame „võileiva“ printsiipi – vibrosummutaja-mьrasummutaja-vibrosummutaja.

Lagi

Reeglina on autode katus ja rattakoopad halvasti isoleeritud ja ülejäänud kohtade isolatsioon on kehvapoolne või keskpärane. Katus on peaaegu kõigil autode, eriti aga just Maasturitel ja Universaalkerega autodel, suure pinnaga ja küllaltki õhukesest metallist. See käitub difuuserina ning laseb läbi ja võimendab nii seest kui väljaspoolt tulevat müra. Koputage prooviks katusele – tundub nagu istuksite suures trummis. Ja mõelge nüüd sellele, et maanteel sõitmisel „koputab” tuul teile pidevalt katusele. Selle efekti neutraliseerimiseks katame kogu katus seestpoolt Silent Coatiga. Seejärel paigaldame täiendavalt Isolator 4 või Absorber 15

 

 
Mootoriruum

Kapott tuleb kindlasti vibrosummutusega katta. Enne vibrosummutusmaterjali paigaldamist tuleb kapott kindlasti korralikult puhastada ja eemaldada rasv. Kui kapottil on juba olemas tehasesummutus, siis tuleb see eelnevalt ettevaatlikult eemaldada ja hiljem uuesti tagasi paigaldada. Seejärel kaetakse pigimattidega tulemüüri(mootori ja salongi vaheline sein) salongipoolne osa. Katta tuleks nii suur osa kui ilma armatuuri maha võtmata võimalik on(armatuuri eemaldamine ja tagasi paigaldamine on liiga aeganõudev ja sealt saadav tulu ei korva tehtavaid jõupingutusi). Tavaliselt õnnestub katta 2/3 metallipinnast. Kasutada tuleks Silent Coat või Silent Coat Extra. Pärast mürasummutusmattidega katmist tuleks pind täiendavalt katta Absorberiga. See ellimineerib väga hästi need mootorisalongist tulevad helid, mida Silent Coat summutada pole suutnud. 
.


 
Põrand

Põrand töödeldakse vibrosummutusmaterjali ja (võimalusel) mьrasummutaja kombinatsiooniga. Põranda esipoolt töötleme maksimaalselt efektiivse vibrosummutajaga Silent Coat Extra, tagumise osa aga palju kergema materjaliga Silent Coat. Vibrosummutajale paigaldatakse mürasummutaja Isolator 4.

 

Pakiruum

Pagasniku põranda võib katta 50-90% ulatuses. Kõige suuremaks müraallikaks on ratta koopad. Nende katmiseks tuleks pühendada erilist tähelepanu. Soovitame selleks puhuks kasutada Silent Coat Extra ning sellele paigaldatakse mürasummutaja Absorber 35. Pagasniku luugi katmine toimub sarnaselt kapottikaane katmisega.
 



Uksed

Katke ukse välisplekk(seespoolt) vähemalt 70% ulatuses Silent Coatiga ja seejärel samuti suletakse sellega kõik avad akustika paremaks kõlaks. Silent Coat peale pannakse Absorber 15.


Esirattakoopad ja -tiivad

Armatuuri maha võtmata on raske vabaneda esiratastelt tulenevast mürast. Meie kogemus näitab, et esitiibade ja -rattakoobaste töötlemine väljastpoolt isegi kõige kergema materjaliga Silent Coat annab juba märkimisväärse tulemuse.
 


 

Ülalpool kirjeldatud tööle kulub keskklassi auto puhul (Honda Civic, Toyota Rav4, Mazda 6) 32 tundi või 2 inimese 2 tööpäeva.

Alati küsige personaalne pakkumine!